REKLAM ALANI |
Bu sayfada bazi okul ödevlerim için hazirladigim kitap kapagi çalismalarini görüyorsunuz. |
REKLAM ALANI |
ÇiZiMLERiM |
BiLGi |
---|---|
|
KiTABIN ADI:"Yalniziz" YAZARI:"Peyami Safa" ÇiZiM YILI:1996 En sevdigim çalismalarimdan biridir. Fakülte yillarinda Türk Dili dersi hocasi kitap okuma ödevleri veriyor ve bunlarin elestirisini istiyordu. Okunabilecekler listesinde bu eserin adini görünce hemen böyle bir kapak aklima gelmisti. Gördügünüz gibi aslinda kapaktaki sokak 2 Boyutlu Çizimlerim baslikli sayfada göreceginiz "Karismayin" adli çalismama ait. Bu sokaga romandaki kahraman Samim`i temsilen bir adam ve bir de kitabin adini ekledim; iste size bir kapak... Romanın özeti için tıklayın. |
|
KiTABIN ADI:"Huzur" YAZARI:"Ahmed Hamdi Tanpinar" ÇiZiM YILI:1996 Bu da ödevler için yapilmis basit bir kapak çalismasi. Romanın özeti için tıklayın. |
|
KiTABIN ADI:"Düsman Kazanmak Sanati" YAZARI:"Tarik Bugra" ÇiZiM YILI:1996 Bu çalismada daha çok hazir buldugum malzemeleri kullandim. Yay hariç kapagin diger bütün çizimlerini clip art olarak buldum ve kitabi okumamin sonucunda kafamda olusan fikre göre birlestirdim. Yay ve kalemden olusan ok bir taraftan düsmanligi diger taraftan yazarlik sanatini temsil ediyor. Karsilikli yazisan iki adam da bu sanati kullanan iki düsman yazari çagristiriyor. |
|
KiTABIN ADI:"Fatih-Harbiye" YAZARI:"Peyami Safa" ÇiZiM YILI:1996 Yine ödevler için yaptigim bu kapakta biraz romanin içerigini yansitmaya çalistim. Fatih adini surlar seklinde yaparak romandaki gibi eskiyi ve gelenegi; Harbiye adini parlak ve siyah metalden yaparak yeniyi ve modernligi çagristirdim (Belki de Harbiye adini siyah yapmamin bir sebebi de romani okumadan önceki bir zamanda Taksim, Tesvikiye, Maçka ve Harbiye civarlarini gezerken birçok evin önünde parkedilmis olarak gördügüm son model "parlak ve siyah" motosikletlerle; Maçka parkinda sahipleriyle gezen "parlak ve siyah" Doberman köpekleridir.) Ortadaki tramvay ise romandaki ve mazideki Fatih-Harbiye arasinda çalisan tramvayi çagristiriyor. (Not: 2.Subat.2001 tarihinde baska bir konuda arastirma yaparken Diyanet islam Ansiklopedisi'nde Fatih-Harbiye maddesinin altinda bu romanin 1931'de yapilmis ilk baskisinin kapagina rastladim ve o kapakta da tramvayin kullanilmis oldugunu gördüm. Orjinal kapagi görmeden evvel yaptigim bu çalismada o kapagi yapan kisi ile ayni seyleri düsünmüs olmamiz bana ilginç geldi, biraz da duygulandim. Bunu sizinle de paylasmak için bu sayfaya hem bu satirlari hem de orjinal kapagi ekledim.) Romanın özeti için tıklayın. |
|
KiTABIN ADI:"Mâi ve Siyah" YAZARI:"Halit Ziya Usakligil" ÇiZiM YILI:1996 Eserin isminden hareketle yaptigim bu kapakta maviden baslayarak siyah renge geçis yaptim. Belki de bunu yaparken roman kahramani Ahmet Cemil`in, romanin basinda "mâi"nin temsil ettigi mutlu ve umutlu günlerinin; romanin sonuna dogru "siyah"in temsil ettigi mutsuz ve umutsuz günlere geçisini düsünmüsümdür... Romanın özeti için tıklayın. |
|
KiTABIN ADI:"Yaprak Dökümü" YAZARI:"Resat Nuri Güntekin" ÇiZiM YILI:1996 Eserin adindan yola çikarak yaptigim bu ödev kapaginda iki boyutlu bir resimle üç boyutlu bir yazi grafigimi birlestirdim. Agaç ve yapraklari tamamen ben çizmedim, bunlari clip art olarak buldum ve biraz degistirdim. Sonuçta böyle bir kapak olustu. Romanın özeti için tıklayın. |
Copyright © islamiSanat.net, Artislamic.com. 5846 Sayili Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu dahilinde, bu web sitesinin her hakki saklidir. Sitenin içerigini olusturan resim ve yazilarin internet üzerinde herhangi bir sekilde malzeme olarak kullanilmasi ve baska bir web sitesine aktarilmasi yasaktir. Bununla birlikte web sitesi olan ziyaretçiler, begendikleri eserlerden "en fazla bes tanesini", "eserler üzerinde hiçbir degisiklik yapmamak sartiyla" sitelerinde kullanabilirler. Bu sitenin içerigini olusturan resim ve yazilarin "ticaret" ve "-ücretsiz bile olsa- genele dagitim" gibi maksatlarla CD veya diger depolama araçlarina kaydedilmesi ve herhangi bir materyal üzerine baski ve kopyasinin yapilmasi yasaktir. Bununla birlikte ziyaretçiler, begendikleri resim ve yazilari yalnizca kendi "sahsî" ve "ticari olmayan" kullanimlari için kayit ortamlarinda saklayabilir, çiktisini alabilirler. Burada izin verilenler disindaki kullanimlar için islamiSanat.net Eserlerinin Kullanim ve Telif Sartlari yazisini inceleyiniz.